powrót
O tym, jak unikać pułapek manipulacji w relacjach biznesowych, jak rozpoznać znaki, że ktoś próbuje nami manipulować, co zrobić, gdy podejrzewamy, że wpadliśmy w pułapkę manipulacji oraz jak...
O specyfice pracy w obszarze mediów społecznościowych i cyfryzacji, podobieństwach i różnicach w różnych zawodach oraz największych wyzwaniach rozmawiają Michał Juszczyk - przedsiębiorca i twórca...
O tym, jakie są zadania zewnętrznego dyrektora finansowego w małych i średnich przedsiębiorstwach, a także dlaczego warto ponieść wydatki związane z nawiązaniem tego rodzaju współpracy, rozmawiają...
O tym, dlaczego we współczesnym świecie social mediów tak powszechna jest walka o lajki oraz czy zdobywanie ich rzeczywiście daje coś w biznesie i powoduje zwiększenie sprzedaży, rozmawiają Michał...
O tym, jakie są różnice między zachowaniami i strategiami postępowania mężczyzn i kobiet zajmujących się przedsiębiorczością, jakie są mocne strony jednych i drugich oraz czego możemy się wzajemnie...
O tym, jak w dobie błyskawicznie postępującej cyfryzacji świata rozwijać swój biznes dzięki produkowaniu wartościowych produktów cyfrowych oraz jak je właściwie wypromować i sprzedać, rozmawiają...
W rozmowie o tym, jak z sukcesem dla swojego biznesu korzystać z ogromnych możliwości, jakie daje rozwój nowoczesnych technologii i narzędzi do automatyzacji procesów oraz jak twórczo i kreatywnie...
O tym, jakie lekcje kryją się w prowadzeniu biznesu i czego można dzięki temu nauczyć się o samym biznesie, ale też o sobie, rozmawiają Michał Juszczyk - przedsiębiorca i twórca projektu Firmago...
O tworzeniu stron internetowych w zgodzie z funkcjonalnością, estetyką, nowoczesnością i aktualnymi trendami w social mediach rozmawiają Michał Juszczyk - przedsiębiorca i twórca projektu Firmago...
Michał Juszczyk - przedsiębiorca i twórca projektu Firmago opowiada o specyfice różnic branżowych i podejściu biznesowym w różnych branżach.
Zdobywanie klientów to kluczowa część prowadzenia każdego biznesu. O tym, jakie strategie i metody są skuteczne, aby zwrócić uwagę klienta na siebie, zainteresować go, a także zbudować jego...
Posiadanie dobrego produktu to dopiero początek, następnym krokiem jest dotarcie do zainteresowanych osób i sprzedanie go. O tym, jak sprzedawać z sukcesem i jakich błędów nie popełniać, by nie...
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.